Slide background

Kitchen Space

فضای آشپزخانه

Slide background

Office Space and Work

فضای اداری و کار

Slide background

BathRoom

سرویس بهداشتی

کاربرد صفحات کوارتز_صفحه کوارتز در دکوراسیون داخلی ساختمان


کاربرد صفحات کوارتز  :

•   
صفحات کابینت آشپزخانه
•   

 هتل ها
•   
مبلمان اداری
•   
سرویس بهداشتی و حمام
•   
میزهای آزمایشگاهی

ویژگی های صفحات کوارتز_سنگ کوارتز در ساختمان

کوارتز

ویژگی های صفحات کوارتز :

5-مقاوم در برابر نفوذ لکه ، باکتری ، قارچ و رطوبت
1- تنوع رنگ و زیبایی ظاهری
2- ثبات رنگ در سنگ
3-دوام بسیار بالا
4- مقاوم در برابر ترک خوردگی و شکستن

 

6-ضد خط و خش
7-عمر مفید طولانی بدون نیاز به پولیش مجدد
8-عدم جرم گیری و نظافت آسان
9-تنوع رنگ و زیبایی ظاهری
10-مقاومت در برابر آتش سوزی

سیکا سنگ ... 

09120758468

 


سنگ کوارتز

یکی از مقاوم ترین سنگ های موجود در بازار سنگ کوارتز  می باشد که برای صفحات روی کابینت استفاده می شود. بیش از90 درصد از صفحات کوارتز از سیلیس (نام اصلی آن سیلیسیم دی اکسید یا سیلیس با فرمول شیمیایی SiO2 فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است) تشکیل شده است که مهم ترین مزیتی که به کوارتز    داده است مقاومت و سختی است که برابر است با (Mohs 7)  در صورتی که مقاومت و سختی الماس برابر است با (Mohs 9). سیکا سنگ

کوارتز چیست-صفحه کوارتز _ قیمت کوارتز

کابینت کوارتز-صفحه کابینت کوارتز

           کابینت کوارتز-صفحه کابینت کوارتز
                   کابینت کوارتز-صفحه کابینت کوارتز

 

سیکا سنگ مجری صفحات کوارتز در سراسر کشور.

صفحات کوارتز در طرح و رنگ های مختلف اجرا می شود که با برندهای مختلف خارجی به نام سامسونگ،سایلستون و برندهای ایرانی مانند توتم ساخته و اجرا می شود.

93%  صفحات Quartz  را سیلیس تشکیل داده است.این ماده یکی از سخت ترین و مقاوم ترین مواد طبیعی است که درجه سختی آن ( Mohs 7 ) می باشد ( درج سختی الماس Mohs 9 ).سیلیس به صورت پودر میکرونیزه دانه بندی های ریز و نوعی رزین مخصوص طی فرآیند تولید تبدیل به سنگی یکپارچه می گردد. بدین ترتیب با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته  , خواص سیلیس به محصول منتقل شده و موجب می گردد این سنگ در برابر خراش سائیدگی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.به دلیل عدم وجود خلل و فرج در محصول , امکان رشد و تکثیر باکتری و میکروب مخصوصا در مکان های مرطوب وجود ندارد و از اینرو صفحات  Quartz را آنتی باکتریال می نامند.از دیگر مشخصه های سنگ مهندسی می توان به وزن کم و مقاومت بالای آن اشاره نمود. در صورت استفاده از ذرات شیشه ,  آئینه ,  سنگ های زینتی و صدف در سنگ های مهندسی می توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طراحی های خاص از این نوع محصول استفاده نمود.

 


در آزمایشات انجام شده اخیر شرکت برتون ایتالیا ( Breton Stone ) روی سنگ های مهندسی در رقابت با محصولات مشابه نشان داده شده است که  ( Quartz ) فاقد ترکیبات ارگانیک و فرار سمی نظیر  Styren و   Btex که عواملی بسیار مضر جهت تعادل زیست محیطی هستند می باشد.

 

رنگ های صفحات کورین و کوارتز

تولید کنندگان رنگ های صفحات کورین و کوارتز

کورین چیست؟_صفحات کورین_قیمت صفحات کوارتز_قیمت صفحه کورین

کورین _ پلیمری است که در دهه ی 60 اختراع شد. در آغاز فرمول ساخت صفحات کورین محرمانه بود بعد ها در دهه ی 70 به صورت عمومی از آن استفاده می شد.در ابتدا فقط به عنوان کانتر آشپزخانه ودر حمام استفاده می شد. نام تجاری این ماده جامد در انحصار کارخانه دوپونت است۰۹۱۲۰۷۵۸۴۶۸
ادامه مطلب...

کلیه حقوق این سایت متعلق به سیکا سنگ می باشد.09120758468